Hae tästä blogista

lauantai 12. heinäkuuta 2014

Tässä mennään

Päivitetty 17.7.14 

Tässä kerron omista kokemuksistani ptc- ja hyip-maailmassa. Tekstiä ei pidä ymmärtää ohjeena eikä suosituksena. Jokaisen on tehtävä omat sijoituspäätöksensä itse.

Toistaiseksi olen vähentänyt seuraamieni ptc-sivujen määrän kahteen. Vaikka hyip-kokemukset ovat huonoja, olen mukana myös yhdellä hyip-sivulla.


Ptc

 


Rahan kerääminen päivitykseen jatkuu. Jos tapani mukaan en sijoita sihen rahaa vaan pyrin keräämään summan klikkailemalla, on luvassa useamman kuukauden odotus. Olen saanut kaikki referaalit mukaan 60 päivän aikapidennysten piiriin, eli referaalien päivitys on nyt 15 prosenttia halvempaa. Sivu tuottaa tällä hetkellä 10 - 20 dollaria kuukaudessa. Sitä ei siis nosteta, vaan säästetään päivittämistä varten.






Fusebuxilla on ikää vasta noin  neljä kuukautta, joten sitä ei vielä voida pitää kovin vakiintuneena.Sivulla on aistittavissa innostunut henki, joka antaa olettaa myönteisiä asioita tulevaisuudelta. Olen saanut hommatuksi ensimmäiset yhdeksän reffua, joiden avulla sivu tuottaa muuutaman dollarin kuukaudessa. Rahaa ei nosteta, vaan käytetään uusien referaalien ostoon.

Hyip

 



Olen sijoittanut VertiFinancialiin kympin. Ensimmäisen kuukauden aikana arvo on kasvanut 17:ään.

Tuskin olin ennättänyt kirjoittaa ylläolevan kun sivu kaatui. Eli näkemiin kymppi, taas kerran jäi rikkaus tulematta Hyip-sivun avulla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti